Politika kvality Inšpekčného orgánu typu A (ďalej len „IO“)
Politika kvality IO vyplýva z vízií a stratégie spoločnosti a rozvíja sa v súlade so zámermi vrcholového manažmentu najmä v týchto oblastiach:
Neustále uspokojovať požiadavky zákazníkov a prehlbovať ich dôveru k poskytovaným službám.
Inšpekčnú činnosť vykonávať v súlade s platnou legislatívou SR, technickými predpismi, normami, pracovnými postupmi pri dodržaní požadovanej kvality.
Vykonávať prieskum spokojnosti zákazníkov a prijímať opatrenia k zlepšovaniu kvality ponúkaných služieb.
IO bude zákazníkom ponúkať iba kvalitné a spoľahlivé služby realizované v termínoch dohodnutých
s klientom.
Vytvárať vhodné podmienky pre zabezpečenie stability IO v rámci uskutočňovaných inšpekčných činností a z hľadiska ľudských, materiálových a finančných zdrojov.
Dosiahnuť uznanie IO na medzinárodnej úrovni.
Dosiahnuť zefektívnenie inšpekčnej činnosti zavedením moderných technológií.
Vrcholový manažment prehlasuje:
Vrcholový manažment od pracovníkov IO vyžaduje: